Sonic Origins رتبه‌بندی شده در کره جنوبی، احتمالاً اشاره‌ای به راه‌اندازی نزدیک دارد

Sonic Origins رتبه‌بندی شده در کره جنوبی، احتمالاً اشاره‌ای به راه‌اندازی نزدیک دارد

در ماه می سال گذشته، سگا سی و پنجمین سالگرد بازی Sonic the Hedgehog را با اعلام چند بازی آینده جشن گرفت و به گذشته و آینده این سری نگاه کرد. در مورد اولی، یکی از این اعلان‌ها Sonic Origins بود، مجموعه‌ای از عناوین کلاسیک سونیک که یک پنجره راه‌اندازی در سال 2022 داده شد.

 

از آن زمان تاکنون هیچ به روز رسانی در مورد این مجموعه وجود نداشته است، اما به نظر می رسد که به زودی ممکن است تغییر کند. اخیراً Sonic Origins توسط کمیته رتبه بندی کره جنوبی، کمیته رتبه بندی و مدیریت بازی (GRAC) رتبه بندی طبقه بندی را دریافت کرده است که نشان می دهد به زودی به روز رسانی در مورد تاریخ انتشار آن ارائه می شود.

 

زمانی که Sonic Origins سال گذشته معرفی شد، سگا هیچ پلتفرمی برای آن ذکر نکرد و این اطلاعات هنوز رونمایی نشده است. این مجموعه شامل Sonic the Hedgehog، Sonic the Hedgehog 2، Sonic 3 and Knuckles، و Sonic CD به همراه «محتوای تازه» است که سگا هنوز جزئیات آن را ارائه نکرده است.

 

در همین حال، اواخر امسال، Sonic Frontiers  پلتفرم سه بعدی جهان باز برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد.

کلمات کلیدی :

Sonic

بازی ps5

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/bf2c

خبرنامه بازی ها

گالری